x

Webáruházunk cookie-kat használ. Amennyiben elfogadod, úgy a részleteket megtalálod az Adatvédelmi nyilatkozatunkban, viszont ha változtatni szeretnél, kattints a beállítások módosítására.

Termékek Menü

SpecialCarp blog

Napközben elcsendesedett a tó népe, uszonyos barátaink nem dugták ki az orrukat, így maradt a pihenés. Az időjárás nyárias meleget hozott, ami az egész verseny időszakát jellemezte. Néhány kapás, botmozgatás akadt, de mind egytől egyig az akadó felé vette az irányt a fák és nádtorzsák irányába, ahonnan már szinte lehetetlen volt visszafordítani őket. Ugyanakkor nem adtuk fel és hittük, hogy így nem érhet véget a verseny. Igazunk is lett, rengeteg halat láttunk fordulni és ugrálni a közelben és hamarosan a bójáink is életre keltek.

18. Barracuda Baráti Bojlis találkozó

Ebben a cikkben szeretnék mesélni nektek a 18. Barracuda Baráti Bojlis találkozóról, amit 2018. április 27-30 között rendeztek meg.

Ti is szerettek versenyen részt venni? Én igen, nagyon élveztem minden pillanatát.

Verseny előtt 26.-án a 0.nap délutánján 14 órától kezdődtek meg a helyek kisorsolásai. 12 csapat indult a versenyen. Mi a tó másik felét kaptuk, ami eddig érintetlen volt verseny szempontjából...

A modern horgászat rendkívül jó lehetőséget biztosít a kikapcsolódásra, azonban szükség van megfelelő felszerelésre ahhoz, hogy sikeresek legyünk és a legtöbbet hozhassuk ki minden egyes horgásztúrából.

A rod pod szettek mindig is népszerűek voltak azon horgászok körében, akik sok halat szeretnének fogni egy horgászat alkalmával.

Withy Pool Szerelék

Újabb tippel készültem nektek. Az időjárás még jelenleg nem a tavaszi oldalát mutatja, de biztatlak titeket, hogy már érdemes előkészülni, hátha az időjárás is kegyes lesz hozzánk.

Ebben a részben szeretnék egy általam preferált, amúr és a tavaszi ponty horgászatánál hasznos szereléket mutatni. Ez nem más mint a withy pool rig. Az agyon horgászott vizeken egyenesen csodafegyverként lehet alkalmazni, ezért is javaslom nektek.

Az előke elnevezése Steve Renyardhoz köthető, aki szeretett volna minél több halat fogni a Withy Pool Lake-en (Fűzfavessző-tó), így jött az ötlet.

Tarts velem és részletesen bemutatom neked ezt a módszert lépésről lépésre.

Az élvezetes horgászathoz manapság megfelelő felszerelésre van szükség, ami azért minden esetben többől szokott állni, mint egy horgászbot.

Tavaszi praktikák II.rész

Itt a várva várt sorozat a Tavaszi praktikák II. része. Remélem már vártátok és ugyanolyan izgalommal vetitek bele magatokat az elkészítésébe, ahogyan én is.

Az előző részben is kifejtettem, hogy ez a sorozat arra szolgál, hogy felkészüljünk a tavaszi horgászszezonra. Reméljük az időjárás is kedvez és pontyok tömkelege akad a szákunkba.

A második részben egy süllyedő bojlival jól alkalmazható, úgynevezett KD riget mutatok be nektek.

Ha kíváncsi vagy, milyen technikát alkalmaztam olvass tovább, nem bánod meg. :)

Tavaszi praktikák I.rész

Hamarosan itt a tavasz, kezdődik a szezon, minden horgász előbújik téli vackából és nekiindul a vízpartnak. A téli hideg után jól esik a kellemes időben kimozdulni a természetbe és egy jó horgászattal indítani az évet. Mindenki várja, köztük ugye én is, hogy eljöjjön ez a pillanat. Ameddig még várunk, addig is érdemes előre felkészülni és megtervezni, hogy mi a cél.

Cél?! Ez egyértelmű, a sok fogás és a méretes halak. :)

Akár tóhoz, akár folyóvízhez készülünk, mindig jó szem előtt tartani pár praktikát, technikát, ami hasznos lehet a horgászás során.

Mindenkinek vannak bevált szerelékei, termékei, eszközei, amik a szívéhez közel állnak. A sorozat első részében szeretnék bemutatni nektek pár jól alkalmazható pop up szereléket.

Ha kezdő vagy azért, ha profi azért olvasd el a tippeinket.

Huncutkodtunk, avagy mire képes a Huncut csali?

Pródi bojlis tóra látogattunk Attilával, ezúttal egy teljes napot töltöttünk ott.

Igazi morcos időre ébredtünk, így a felkelés is nehezünkre esett, de a lelkesedés annál nagyobb volt. Reggel 7 órára érkeztünk meg, így volt időnk felkészülni a 24 órás maratoni horgászatra. Igaz egybefüggő köd fogadott, ami kicsit megnehezítette a dolgunk, azonban szerencsére nem sokáig tartott ez az állapot. Kipakolás után már lehetett némiképp látni a tavat, így elkezdődhetett a nagy "huncutkodás".

Pródi bojlis tó verseny

Kedden reggel egy baráti horgászversenyen vettünk részt Hajdúböszörmény mellett a Pródi bojlis tavon.

Ennek az izgalmait szeretném veletek megosztani.

Ha érdekel, és szívesen olvasnál a tapasztalataimról, megosztom veled.